teisipäev, 3. juuni 2008

Algatuseks

Aasta tagasi st.2007 kevadel, kui rohi oli veel rohelisem ja mina sinisilmsem, alustasin delfis blogimist. Edasiminekut silmas pidades olen nüüd siin. ja enne uut meenutan vana, veidi rohkem kui aastavanust lapsukest.

Mõtted ja mõttekesed

postitas Emmeliina - delfis T, 2007-05-15 11:00

vanadel Muttidel ei tohi reidi kontot olla, ei sobi. Aga edevatel Muttidel tohib blogi olla küll, on lausa kohustuslik, noh umbes nii, et kui sul seda pole, siis sind nagu poleks olemas. olen algaja, aga järjekindel. juba pikemat aega valdas minu meelekest see soov ja tänane kuupäev läheb minu elulukku: siin see ongi, see blogi!

endast: olen emme ja Liina, sellest see nimi. veel olen kommentaarisõltlane, naine linna äärsest metsast ja mul on oma arvamus, mida meeldib välja öelda. veel on mul palju enda aega, nii vana olen juba.

eripära: ma armastan lühikesi lauseid. mulle ei meeldi lause alguses suurt tähte sisse toksida. järelikult olen keelerisustaja. kirjavahemärkidega ka eriti sõber pole.

mis või kes mulle meeldib: mulle meeldib vana aeg, vana aja asjad ja vanad targad naised. mulle meeldivad vanad puumajad ja puumõisad, kirikud ja kalmistud, põlispuud ja mahajäetud aiad. Elolinõ, Osoon jm. taolised saated. mulle meeldib samblaroheline värv ja sügislehtede lõhn, ravimtaimed ja nendest tehtud tee. veel meeldivad mulle väiksed alevid, kus ligistikku on kõrts, kirik ja koolimaja. meeldivad Agathe Ghristie kriminullid ja Midsommeri mõrvalood

mis mulle eriti meeldib: Eestimaa ja eesti ajalugu, muuseumid, eesti kirjanikud, kes kirjutasid (kirjutavad) vana aja lugusid, eesti vana-aja kunstnikud, sugupuude-juurte uurijad, käsitöö tegijad, mööbli restaureerijad ja etnolauljad nagu Taulid, Johansonid. meeste koorilaul meeldib ka. lõket meeldib teha ja Peipsi ja Porkuni järv. Fotode hull olen ka ja kirjutada meeldib. ja väga meeldib saunas käia

mis mulle eriti ei meeldi: klaasist ja betoonist majad, kivikasarmud, mida tuleb koduks pidada, korterikoerad, rullnokad ja autodega kihutajad, vormelisõitjad, spordisaated, igasugu realitid, saku suurhall, popmuusika, märulifilmid, arstid, psühholoogid, moeajakirjad, reklaamid, rämpspost, koledad põllutöömasinad ja risu majade ümbruses, prügihunnikud metsa all, ootamatud külalised.

mida ma lausa vihkan: pesemata aknaid, segamini kappe ja sahtleid, kõrgeid kontsi, ebamugavaid riideid, tänaval suitsetamist, külma tuba, tühja kõhtu, inimeste õnnitlemist telefoni teel.

nii nüüd sai siis see öeldud. edasi proovin mingit alajaotust teha. õpin ehk ka pilte lisama. praegu olen enda üle uhke, aga ebakindel. ikkagi algaja koperdus.

Kommentaare ei ole: