teisipäev, 27. juuni 2023

Elu Kasside hotellis

 


Kirjutasin Kassid meelega suure algustähega, sest nad on tõesti tähelepanu väärivad persoonid. Kaks neid ongi, Pätu ja Minni. Ja mina. Nn. hotell koosneb suurepärasest mugavustega kolme-toalisest korterist liftiga maja neljandal korrusel.   

Alustasin tutvumist kassidega koos pererahvaga 23.juunil ja jätkasin üksinda pühapäeva õhtupoolikul. Prognoosi kohaselt peaks see eluke siin kestma peaaegu kuu. 

Jaanipäeval tehti mulle kena autosõiduke kogu poolsaarel millele järgnes vaikne ja meeleolukas külasimman koos lõkkega mere ääres. 

Paiga keskosa pole mulle päris võõras, olen sellest kunagi ammu kirjutanud. 17.nov.2015.a.  Millegipärast ei lase linki panna. Emmeliina blogi: Mättast, mäletsemisest ja paljust muust

Ütlen kohe ausalt ära, et ega ma eriti mingi kassi ja koerainimene pole. Aga kes ikka lapsi aitab kui mitte oma ema. 

Minni, see noorem, on tõeline ATH lapsuke. Istub päeval riidekapi otsas, sööb võimalusel vetsupaberit ja ajalehti ja öösel tormab küünte krõbinal mööda parketti nagu torpeedo. Pätu on rahumeelne, aga igatseb pererahvast meeletult, peaaegu on näljastreigi välja kuulutanud.

Muu "hotelliolme" on muljetavaldav. Juhtnöörid prinditud kolmele A 4 paberile. Eile lõuna ajal hakkas minuga viisakas inglise keeles rääkima robottolmuimeja ja pärast seda veeres tunnikese mööda põrandaid. Pesumasin ütles ka Helloo. Õnneks saunaahju pole nad veel rääkima õpetanud, pliiti ja nõudepesumasinat niisamuti.  Rõduakna ja ukse rullood laskuvad siis alla, kui korterist lahkun ja tõusevad üles, kui sisenen. Ei räägi. Telekas on nagu ikka (tänatud) ja arvuti samuti. 

Mere äärde pole veel jõudnud kuigi kilomeetrine tee läheb maja eest. 13 kraadi pole minu vette minemise temperatuur. Pean ütlema, et nii rikka valla kohta on kõnniteed keskuses väga viletsas korras.


Pilt ka, et kõik, mis kirjas on tõsi. 







7 kommentaari:

Bianka ütles ...

Minu tütrepere kodu valvamine kestis nädala, aga selle ajaga olin ma kokkukukkumise äärel. Eks see oli 30-kraadise kuumalaine nädal ka. Sul siis lausa kuu aega koduhaldjas olemist. Palju jaksu ja loodame, et miski peene kodu automaatikast üles ei ütle või loomad haigeks ei jää. Neid asju kartsin ma kõige rohkem.

HelveL ütles ...

Ma jälgin nende reisi. Nii põnev juuu!
Aga ma loodan, et sul on kergem kui Biankal, sa ei pea aiamaad kastma. Ja kassidega õues jalutama vist ka ei pea. :) Saad põhmõtteliselt koha peal elada?, ei pea kodu ja küla vahet käima.

Emmeliina ütles ...

Bianka, Sul oli aed ja koer, mul minimalistlik korter ja tubased kassid. Ilmselt on ka veidi vahet, kas toimetad tütre või minia juures. Aitäh, jaksu on tõesti vaja. Ootamatud ja võõrad olukorrad ju.

Helve, olen rõõmus, et noorte reisi jälgid. Elaksin nagu kuninga kass koha peal, aga bossid on ikka need peremehe-perenaise kassid :)) Kui alguses mõtlesin, et liigun vahepeal koju, siis nähes kogu Tallinna kohutavat liiklusskeemi kadus tahtmine bussijaama ja tagasi kulgeda. Aga täna alles kolmas päev.

tegelinski ütles ...

No nüüd hakkad iga päev blogima!

Anonüümne ütles ...

Lõpuks ongi käes! See huvitav ja mahe blogipostitus, mille ootusest ma ükskord heatahtlikult mainisin. Ootame vaatlusi uuelt postilt uues kohas. Tean, et kaua teiste kodus teistsugust elu elada ei tahaks, aga samas ju palju odavam kui tõsielusaatesse minna. Võta olukorrast parim!

Emmeliina ütles ...

tegelinski ja Anonüüm - Alati valmis! :D

tegelinski ütles ...

Palava ilma paras ajaviide!