neljapäev, 4. jaanuar 2018

Vaatan rõõmus tagasi



Kroonikablogis, sest mis siis muu see veebipäevik on tuleks tagasi vaadata. Mulle omaselt.
Mida mulle andis ja õpetas aasta 2017 ?

FB-d tsiteerides: sulle tasutakse su isetu pühendumine perele ja sõpradele. Ja nii see oligi! Nagu ikka tavaline eesti naine alustan tööst. Kaks uut töökohta, millest ühest ei osanud undki näha. Ja teisest ei osanud mõelda, et erilise lapselapse  lapsehoiuteenus on seadustatud ja tasustatud. See oli kergendus eelkõige lapsevanematele, kes said endalt raputada vanaema ärakasutamise tunde. Ja minule just täpselt selline pensionilisa, mis võimaldas endaga toime tulla.
Aga see teine...See õpetas, et koolid on ikka väga erinevad ja kui ühes madaldatakse sind täielikuks läbikukkujaks, siis teises tõstetakse uuesti kõrgusse. Loomulikult olen ma nüüd selles teises.

Mina poleks mina kui ma ei koosneks hetkedest, uudishimust ja nautlemisest - vähemalt 90% ulatuses. Selle peaks küll kuude lõikes endale meelde tuletama:

Jaanuar
Võitsin hüppeliigese trauma, kavaldasin katkise koha üle ja ei läinud noa alla. Mõtlemise jõud...
Veebruar
Veidike lumekirmet andis automatkale Anneliga hoogu ja seikluslusti.

Vabariigi aastapäeva paraad Tallinnas poegade ja lapselastega. Pro Patria kuulamine autos ja kiluleivad.  Uhkuse ja õnne tunne, et elan Eestis ja kõik mu pojad niisamuti.
Sõdurisupp Marianniga
Poeg 1 kaasa karask

Märts

Koolivaheaja preemiareis mere taha. Saaremaa kevade algus. Johann Spa. Tühi Kuressaare. Mälestused suvest 2015.



järgneb...

5 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Tegusat blogi-aastat... ja muidu ka! Õnne ja tervist!

Emmeliina ütles ...

aitäh, Tegelinski! Õnn ja tervis käivad koos, eks.

tegelinski ütles ...

Nii on :)

päevalill ütles ...

Ainult see väike erinevus järjekorras. 50-a. ja nnoorematele tuleb soovida vaid õnne ja armastust- õnnelik inimene ongi terve! Aga mingist vanusest tuleb tervis esikohale ja tagab siis ka õnnelik olemise.

Emmeliina ütles ...

Jah, tervist on kergem defineerida kui õnne. Seega ka kergem enesetundemaastikul kaardistada.
Lisasin vaatamiste linki uue blogi :)
Täna, Prillitoosis targutas koolitaja õnnelik olemise tähtsust. Et kui peaaegu nagu pole, siis ikka mängi natuke, et oled. Ütles minu varjatud saladuse kõva häälega teistele.