reede, 24. november 2023

Pühendatud Maabrannele, kellega veetsime unustamatu õhtupooliku

 




Mida te joote?" küsis ta.

"Ma ei tea, ükskõik mida."

"Kaks calvadosi," ütles Ravic kelnerile ....Ja pakk sigarette "Chesterfield."


...

" Jooge see ühekorraga ära:"

...Kas tahate veel?" 

...

Naine noogutas .

"Veel kaks calvadosi. Aga suuremad klaasid.

"Suuremad klaasid? "

Ja sees ka rohkem?"


Aitäh. Kui  AK on lahkunud, siis ma ei pea 1 i olema



2 kommentaari:

K6lina ütles ...

remarque, erich maria

Emmeliina ütles ...

Ah jaa, film, mida vaatamas käisime oli soomlase Kaurismäki " Langendud lehed". kahele küpsele ükskikule sobis küll. Eelnes kunstigalerii külastus ja loomulikult kohvikud. Teatrikohvikus oli söögiga kitsas. Branne naljatas, et näe, aasta ei taha kuidagi ära minna. Arvan, et nüüd on käes aeg mil ma enam isegi ei mäleta kui vana ma olen.