Kui ma siia kooli tulin
üpris pidetu ma olin
nüüd on oldud aastaid kuus
iga päev on nagu uus
endistviisi mõistan ma
ei saa
ilma lasteta
Reedene rõõm ja üldse
Poeg 2: ähh, vingud ju kogu aeg, et trepid on kõrged ja teismelised tatid lärmavad ja tormavad ja varsti tuleb talv ja suusasaabaste aeg - no miks sa üldse siis veel tööl käid?
Paus
Mina: tõepoolest, miks?
Viimased nopped:
Kolmandik(tütarlaps) näitab uhkusega oma pangakaarti, millel Viiralti Virve pilt. Mina: oo, see on nii tähtis kunstnik. Kust sa tead? Mul tema raamat kodus? Palun too ja näita. Nüüd juurdlen, Seal ju need põrgupildid jm kabaree. Pärast öedakse, et õpetaja levitab ..oi jummel.
Seesama tüdruk: ma ei saa aru, miks ma ei või sinuga pärast tunde kohvikusse tulla? Muuseas ma pole temale ühtegi tundi andnud.
Tüdrukud, viiendikud, tulevad rahvastepalli võistlustelt: LIIA ja Liina , me saime Viktori . Aa, no jah, võtke ja sööge meie kuklid jne. me oleme nii võitu täis!
Reedene kunsti tund 1 klassis. Jään veid hiljaks: ENT ehk eriti naksakas tüdruk: no kus see abiõpetaja koperdab kui mul on teda kiiresti vaja.
Lapsevanema kiri: ole hea, anna mulle ikka teada, kui miski pole nii, nagu peab.
Mina /mõttes) laseme lapsel olla. Niikaua, kui tegemist pole tahtliku vägivallaga.
Kohtan kohvikus vana kolleegi: kuidas EM-il läheb? Oh, ta on väikeklassis ja me ei pane teda tähelegi (türgi päritolu poiss kellel olid esimese klassis rusikad kogu aeg taskus rullis)
Minu lemmikpoiss G 2c seisab ukse juures. Liina, kas sa juba tuleksid, ma tahan sulle ukse lahti teha.
Tüdruk 2 a: kas meile ikka peab see loodusõpetus meeldima.Kas sulle meeldib? Enne tundi läks ta klassiõega nii pahuksisse, et pani enda suule kleebeka: ma ei räägi sinuga mitte iialgi.
Mul on hea meel, et ei ole selline proff, vaid abi. seega märkan rohkem. Ja veel: mulle on sobivad algklassid.
HOMME Jälle
Teate kui palju lapsed rääkida tahavad. ja et oleks kuulajaid ning märkajaid.
2 kommentaari:
Tervitused ja õnnesoovid!
ohh, aitähh!
Postita kommentaar