laupäev, 13. märts 2021

Nad tegid seda jälle

 

Hommikune koolimaja kõmises tühjusest. Tunne oli nagu Pallel üksinda maailmas. Peale minu tärniga lapse tuli lõpuks  kohale veel kaks. Mõned õpsid ka ja kokatädi. Viimastel nädalatel, kui koolis ainult 1-4 klasside juntsud ja paarkümmend vanemat (jääknähtustega õpilast) muutusid õpetajad maskide taga üha viirastuslikumateks. Tegelikult on õpetajad mõneti vampiirid, kes "toituvad" õpilaste naerust, kilgetest ja isegi lollustest. Kui pole õpilasi, siis...Ainukesed rõõmsad oli "proua ja härra kehaline", kes kodus olevaid õpilasi võrku püüdsid ja statkale suusatama sundisid.

Kuna aega rohkem ja kevadet pole, siis otsustasin tusatuju vastu võidelda - kardinatega. Sain veel viimasel päeval Humanas küüned taha. Nii nagu kodus, kus pole kilkeid ja kära, kus koristamine tundub eriti mõttetu tuginedes teesile "ükskord nad tulevad ja renoveerivad niikuinii". Võtsin kõik oma jõuriismed kokku ja tulemus külalistetoas sai oranž. Selle toa sai 31 aastat tagasi kõige vanem perepoeg, kes oli 1990 pea 14. Tema igapäevane kodu-elu jäi küll lühikeseks, sest pärast gümnaasiumit ootas kaitsevägi, sealt suunati ta aastaks Saksamaale õppima ja sellest ajast Tallinn ta neelaski. 

Elutoa tulemus sai valgest sinisemaks. Rohkem ei jõudnud, kolm akent jäi veel tuunimata - erikord pani poele köie ette. 

Millegipärast tuli meelde vana lugu, kus (nüüd juba ammune) branne käis pimeduses armukese akende all ja nentis: näe, magamistoas ikka veel need vanad kardinad! Järelikult kirge pole. Minu ainuke kirg on mu pudinad, keda loodan varsti näha. 

Väike- Maarja valla kodukalt leidsin huvitava viite https://docs.google.com/.../1DKWlvB.../edit... Olin sellist ülevaadet ammu soovinud. Miks? Vot meeldib mulle statistika. Maabranne on nüüd kovidiosakonnas tööl. Varem oleks olnud temavanune pensionil. 

Mida ma antud momendil kõige rohkem tahaksin? Saunadesse ja vette. Muundumismängu ja Ooperisse. Tean, et olen isekas. 

Millegipärast olen üha rohkem reisisaateid vaatama hakanud. Kas sellest saabki selle kevade meelerahu kodu?

Paar pilti "kodukohvikust" ema juures:


Ahjukartulid, Tallegi kanafilee ribad  kukeseentega, frillise-apelsini salat. Omahind (ühele) euro kanti.

Hapukoore-odrajahu-õuna-kaneeli karask. Paras pannitäis kuuele ei maksnud nelja eurotki. Pildil mõtteline osa.

Kommentaare ei ole: