teisipäev, 9. märts 2021

Hetkeks väsisin, aga siis keskendusin


oojaa ei saa jätta jagamata, kasvõi enese jaoks


 las saada supermarketitest pealegi siis kirik

kus kogudus on kogunemas taas
et teha oma päeva ainus vaba valik
sealt valikute hulgast mis riiulitel maas
 
las saada kassaaparaatidest me altar
ja usutunnistuseks pangakaart
ja järjekorras seistes hardalt
ka iga viimane kord esimeseks saab
("Kauge tähe valgus", Sõpruse Puiestee, Mait Vaik)


5 kommentaari:

helle ütles ...

Kui täpne!

tegelinski ütles ...

Otsisin üles ja kuulasin. Tähendusrikkad sõnad...

Bianka ütles ...

Kevadel olin ma jubedalt seadusekuulekas kodanik ja poeskäigust sai minu jaoks tõesti seltsielu ja kirikuskäigu analoog.

Nüüd, kuigi olukord on tunduvalt hullem, olen sellega nagu rohkem harjunud, ja julgen lastega kohtuda. Surm siin või Siberis, nagu öeldakse... Ja poealtar pole enam nii püha.

Emmeliina ütles ...

Olen teisem, kui kevadel: julgem, aga rohkem stressis.

helle ütles ...

Mul on samuti kui Sul, Emmeliina. Rohkem stressis.