pühapäev, 5. detsember 2010

Jõulumeem.Teine advent

Jõhvi kirik 2004, Virumaa Poistekoor


1.1. Kas sulle meeldivad jõulud? Kui ei, siis miks? Kui jah, siis miks?

Jõuluaeg on minu jaoks hingedeaja lõpetus. Miski, mis saab selleks ajaks läbi mõeldud ja millest saab ennast läbi murtud hakkab pärast mu enda sünnipäeva lähenema.
Järelemõtlemine asendub uuesse vaatamisega. Ega siis uus pruugi alati ilusam tulla. Ka vana võib olla avastatud uus.
Valge lumi on muidugi kinnik(m)atmise sümbol. Selle saab kui kingituse!

2.2. Sinu ideaalsed jõulud? Kuidas ja kellega koos tahaksid seda veeta?

Ideaali pole. Tuleb see vastu võtta, mida pakutakse. Aga kuna küsimuse asetus konkreetsust nõuab, siis sooviksin seda lühikest detsembrikuust aega jagada võimalikult paljude armsate inimestega.

3.3.Milline on su esimene jõulumälestus?

Kas just esimene, aga mälestus ikka: sõidame isa "töökojaautoga" maale. Ema koos väikevennaga kabiinis, mina taga. Lumi tuiskab, tee ääres on lumeredelid. Auto jääb vanaema teeotsas kinni, isa võtab labida ja hakkab kaevama. On külm, lumi krudiseb ja suust tuleb hingeauru. Kui vanaema juurde jõuame, on väikses toas laua peal kuusk. Pliidi all põleb tuli ja soemüür õhkab sooja. Õunalõhn ja uute villaste kinnaste lõhn.

teine veel: oleme isaga surnuaial. Läheme läbi lume, kaugemale, vanavanaisa hauale. Isa rüüpab vahepeal pudelist. Oleme nagu vandeseltslased. Suitsulõhn, ilmselt Bellamor (?)

kolmas ka: kirik ja palju inimesi. isa tõstab mu üles, et näeksin. Põlevad lühtrid ja laul. Pidulik

4.4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?

meil kodus ei käinud jõuluvan(a)u

5.5 Parim jõulumälestus?

kas nüüd parim, aga...mingil 1984-ndal harutasin kõik poekommid paberitest lahti ja valmistasin ise krepp-paberist uued. No et lastel oleks tõelised kommid, no need jõulu omad! Tegime seda mehega öösel ja toppisime need kõik minu kootud triibuliste põlvikute sisse. Kuna meil oli kamin, siis riputasime need sokid sinna ette.

6.6. Lemmik jõulutoit?

väga lapsena tegi üks vanatädidest ise komme. kui pidu läbi võis need ära süüa. maitsesid nagu nüüdiasaja "lehmakesed."
aga praegusajal uskuge või mitte ikka korralik enda ja ema tehtud sült mädarõika ja sinepiga.

7.7. Kus veedad sellel aastal jõulud?

ütlen veelkord, et minu jaoks on jõuluaeg terve detsember. Olen juba olnud Tartus, Rakveres ja saabusin just Tallinnast. Ühe öö olen isegi kodus veetnud.

8.8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone.

Väga palju, kuid olen paindlik. Jõululaupäeval surnuaial küünalde süütamine oleks viimane, millest loobuksin.
Kõige hinnatumaks pean alates 1994 aastast jõulukontserte, kus esinevad meie kallid pojad. Ja täna juba lapselaps.

9.9. Sinu jõulukingisoov?

Tervist ja rahu

10.10. Parim kink mida oled jõuluks saanud?

kõik kingid, mis tulevad südamest, on head.
Aga läbi muusika tulevad emotsioonid on kõige paremad kingid.

11.11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?
pahad lapsed :P

12.12. Mida soovid oma blogikülastajatele?
lugege minu blogi, ma kirjutan huvitavalt!

meemi sain kaamoselt (lingi paneku oskuse olen unustanud)

kuna pea kõik tutvad juba ringmängu haaratud, siis hommikul vaatan, see õhtust targem


4 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Mis siis, et öö, vaat`kui huvitavalt tegid ära!
Aitäh!

soodoma ja gomorra ütles ...

soojalt ja teraselt kirjutad ka!
Minu kuldmedal kuulub sel korral sulle:)

Emmeliina ütles ...

oi!

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.