kolmapäev, 15. september 2010

Räägi inimesega

Jutuajamine 1

Poeg 2: "Miks sina ema tahad kaua elada?"
Mina: "Aga sellepärast, et tahan näha lastelaste kasvamist, nende suureks saamist. Mulle on tähtis läbi selle tunda oma elu eesmärgi teostumist. Sest minu väikesuur elu mõte oletegi teie, minu järglased. Ainult teie läbi saan ma püüda maailma paremaks muuta kohtades, mis minu meelest muutmist vajavad. Muud väärtust pole ma osanud siia maailma luua - pole minu sulest ilmunud surematuid teoseid ja pintsli hoidmisel olen saamatu. Asjad, mis mul on, on vahendid, mitte eesmärk omaette. Kui nad teevad meid paremaks, siis järelikult on need head asjad."

Jutuajamine 2

Abikaasa (A): "sul pole päevad läbi muud kui illalla trullalla, muudkui leegid ringi ja midagi kasulikku sa ei tee."
Mina: "aga mida ma peaksin tegema?"
A: "no looma väärtusi, mis jäävad."
M: "aga omast arust olen ma seda ju kogu aeg teinud.
A: "näha küll pole."

7 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

mehed :(

Udo ütles ...

Meesterahva jutus on ütlemise sihtotstarbest sõltumatu loogika. Väärtused polegi nähtavad.

Emmeliina ütles ...

oh kui hea tagasiside :)))

Bianka ütles ...

See on nii kurb, kui ei hinnata samu väärtusi.

soodoma ja gomorra ütles ...

vihaga öeldakse ka palju,mida tegelikult nii ei mõelda.
selleks, et hetkel teisele haiget teha.
te olete nii kaua koos elanud, peaksid teadma, mis ta ütlemiste taga on.

Hundi ulg ütles ...

Eks A-l on ka omamoodi õigus. Väikestviisi ka väärtuste loomisel osaletud...

Emmeliina ütles ...

Bianka, hea oleks, kui hinnatakse mitte niivõrd samu väärtusi kui just teise tugevamaid külgi (keegi meist pole 100% igas asjas võimekas)

Aga mul kulus selle mittemõistmiseks 33 aastat ja mõistmiseks 1 aastake.
Pean tunnistama, et ma polnud just parim ja andekam õpilane. Kuid parem hilja kui mitte kunagi.
Õnneks tean, et poisid juba lasteaiast peale aeglasema taibuga. Elame-näeme

soodoma, kaua pole alati kaunikene

Hr. Hundil õigus, püramiidi alumine osa on tegelikult kõige laiem.