esmaspäev, 12. september 2011

Vanaemade päev


See päev nii uus, aga mina juba nii vana.
Tänu lastele, sest nemad ju vanaemasid teevad.
Õnneks järjepannu.
Neli korda on välja tulnud, lisaks üks kord on omaks võetud.

Laste lapsed ritta:
11 aastane
peaaegu 10 aastane
kahe aastane
kahe aastane
kolme nädalane

jätkuuub...ma loodan


Aitäh!

7 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Nii armas. Üks nii nii pisike.Mu vanem ka 11 aastane. Minu sünnipäevaks saadud.:D

helle ütles ...

Nii õnnelik vanaema!!!Ainus tõeline rikkus ongi lapsed ja lapselapsed ja lapselapselapsed... Muu on kaduv selle kõrval.

Emmeliina ütles ...

jah, teie ju ka teate :D

päevalill ütles ...

ÕNNE

sille ütles ...

Sul on tõesti palju lapselapsi. Nii vahva ju! :)

Emmeliina ütles ...

kolme poja peale viis pole paha :)

tegelinski ütles ...

jajjaaa... mul kahe poja peale neli :)
ja kõige vanem 11.