esmaspäev, 21. detsember 2009

Viimasel ajal


...koosnevad mu päevad ainult punasest


ja kui väikseid punaseid mehikesi tuletõrjeredeli kaudu põgenemas nägin, siis leidsin, et kõik algas punastest saabastest ja tuttidega sallist.







10 kommentaari:

Ti:a ütles ...

tuttidega sall on küll väga vahva ja vallatu.

kaunist jõulust aega!

Emmeliina ütles ...

aitäh ja jõuluimede täitumist ülemeremaale!

tegelinski ütles ...

No minu lemmik on küll see tutiline seelik... kes ütles, et see sall on :)

enetimm ütles ...

tutiseelik on nii tore :)
ja jõuluvanasid teolt tabamas on ju täistabamus :)

Köögikata ütles ...

Mis vahvad punased tutid!

A.I.V.O. ütles ...

Viimane pilt on lahe ;)
Muigvele võttis...

Helja ütles ...

Hame tupsukoristeineen kuva on kauniisti rajattu, yksityiskohdat nousevat esiin mielenkiintoisesti.

Tiia ütles ...

ma ei tea miks ma sall kirjutasin.... mõtlesin küll seelikut. mõte läks ilmselt rändama selle salli juurde, mis mul endal kunagi oli, selline tupsuline.

päevalill ütles ...

Teadjana-muigan.et kas seelik või hoopis trikoo,sest Emmeliina sel talvel rohkem vees kui maal.Aga sallis siiski iva.Ega ma ei reetnud?

Emmeliina ütles ...

kulla päevalill, vaat mida palavik inimesega teeb - muudab nutikaks