esmaspäev, 6. november 2023

Vihmane hommik elamises

Eile õhtul sai vihm meid kätte. Kui elamise kohta jõudsime kella seitsme paiku oli mul kindel plaan B küla peale kõndima minna. Vihmaga -no ei! See, mis öösel taevast alla tuli oli ikka VIHM, mitte rõõmus väike sabin. Sellepärast on tänased plaanid pekkis. Vähemalt praegu.

Eile käisime mäel st. vulkaani jalamil. Meie kellaaeg oli kolm ja enne seda saime basseinis mulistada. Uskuge, siin ei ole kloorivesi. Bassein on mitme villa peale, igal oma värava võti, vets aia sees, dušš ka. Möödunud nädalal käis inglise keelt rääkiv nelja teismelisega pere, aga rohkem rahvast peaaegu polegi.

Ühesõnaga gondliga mäele sõit õnnestus. 45 rahvast topiti sisse, viidi üles, lasti seal vabalt karjamaale, tunni aja pärast loeti üle ning sõit algas alla tagasi. Siis loeti jälle üle, et ega keegi teel kaduma pole läinud :D Meil vedas tohutult. Taevas oli sini sinine ja teravsilm võis kaugel saari eristada. Ega ma ise ei näinud, aga üks onu ütles, et vaata sinna :) Meie teised läksid kaugele kõndima, mina jäin kohapealseks vaatlejaks. Õnneks oli väga soe, päikese käes loomulikult, 16 soojakraadi. Imelik on ainult see, et olemine on tehtud võimalikult ebamugavaks - st. puuduvad pingid. Sinna sõites tekkis üks insident. Olime putkasse minekul esimesed, sest Poeg soovitas mul istuda, kuna rippumisvõimalus piiratud arvule. Istumiseks oli 1 iste. Ja siis ukse ees tormas minust mööda torpeedo noore naise näol, kes andis mulle küünarnukkidega mitu valusat laopsu ninga tormas istet vallutama. Tahtsin tema kõrvale istuda, aga ta lükkas mu toore jõuga minema, et oma kallikesele kohta teha. Poeg palus noormehel püsti tõusta. Ai sa jutt, kus siis mürgine piiga suutis kiiresti ja kõvasti põlisrahva keeles sõimata. Lisaks veel sildistas meid "venelasteks" , mis tegi hiljem nalja. Tüdruklapselaps oli väga kohkunud, hoidis mul kõvasti käest kinni. Tagasi sõites ma enam ei üritanud, sest siis sõna otseses mõttes persetas, sest kõrvale kedagi ei mahtunud samasugune noor fuuria pingil.

Tagasi sõiduks valis Juht tee, mis pidi meil aitama leida kuulsat mändi. Leidsime ka. See tee oli imeilus, roheline, isegi kartul õitses. Ausõna!

Esimene sõit mägedesse oli kurb ja mõtlemist tekitav, sest augustis oli põlenud 11 000 hektarit metsa ja muud taimestikku saare kirdeosa mägedes Teide ümbruses.Võimude sõnul oli süütamisega seotud inimese käsi. Tegemist on lisaks veel rahvuspargiga, kus nüüd on keelatud praktiliselt viibida. Netist lugedes tundus, et oktoobris oli teine tulekahi veel. Jälle kirdeosas.

Us-ku-ma-tu! Päike on vahepeal välja tulnud, aga neli kuuendiku meist pole magamistubadest väljunud. Virtin kaebab igavust ja tekitab tegevusi st. paneb pesu käima.

Kuna eile sadas, siis sain väljaminekutel silma peale visata. Poja abiga. Sendid jätan ära. Imestage ja minestage (ma küll ei tea kes)

Piletid siia ja igaks juhuks tagasi. Ryanairiga. Käsipagasiga. 348.-

Majutus kolme magamistoaga villas per nase 12 ööd 120.- Meid on kuus.

Autorent 100.- per nase

TOIDUKULTUURA:

Bergamo vanalinn (palju head sööki ja palju head veini ehk esimene :D   31,40

Sakslaste pubi (snitsel, väike õlu) 10,50

Ilusa linna ilus restoran (mereannid ehk kalmaar mingite eriliste kardulatega) millest poole koju tõin ja ära sõin), sai õli ja pestoga, suur õlu. 17.-

kodulinna pubi pannkook, õlu) tehti välja, muidu u.10

Tai resto turismipiirkonnas (fritidud krevetid taignas, valge vein) 12.-

Kohvik rannas (piimaga kohv, mitme peale Sangria) 7.-

VAJALIKud  toiduained, siider, vein, vesi , majapidamine. Kuna vetsupaber niiii õhuke, siis ostsime uue, prügikotid, duššigeel) 55.-

Kokku ei hakka arvutama, ise tean :))))

VAJALIKUD ja mittevajalikud ostud:

dressipüksid, pusa, sokid (igaks juhuks mõeldes, et Teidel pidi lumi maas olema) Primarki odavpood 18.-

2 minilõhna püramiidide suveniiripoest 12.-

hädaga päikeseprillid Teidel (teised läksid katki) 15.-

Teide laavatükike (see, mida tohib lennukisse viia) 6.-

1 magnet 4.-

Praegu veel on kõik jummala hästi, sest need elamused ei kaalu mingit raha üle.

Paus: pikkamööda imbutakse tubadest.. Päike läks ära. Töölised lõikavad basseinipalmide oksi. Koer on vait. Aku saab kohe tühjaks. Arvutil.

...pildi tegi üks juhuslik noormees

Rasmuse tehtud

El Teidele köisteega, kõrgus 3555m. Kõrvus kohises jalad olid makaronid, aga ikka rõõmus.

1 kommentaar:

Emmeliina ütles ...

Helistan Teidelt emale: Olen 3 ja poole tuhande meetri kõrgusel!
Ema: no mida sa sinna ronisid!