neljapäev, 9. november 2023

Ei jõua tempoga kaasa minna

 Vajusin eile väga vara magama. Arvasin, et teen pisikese nurru, aga enam ei tõusnudki. Nüüd on kell seitse läbi. Öösel olin vahepeal telefonis.

Eile käisid lapselapsed sukeldumas. Ma täpselt ei mäleta, aga umbes 40 raha nina peale. Või rohkem. Pabistasin tütruklapse pärast. Ta on ju alles 14 ja pool, aga täiskasvanud vend ütles, et küll ta toime tuleb. Instruktor oli väga rahulik naisterahvas. Pildid on veel tulemas, siis tean rohkem. Virtin ja Kokapiiga jäid ööbimisse st. basseini äärde lebotama. Poeg kasutas aega ja läks Jetiga sõitma. Olevat olnud super. Pildid olid küll ägedad.Mina kasutasin aega ja istusin rannakohvikus. Oli palav, aga vette ei saanud, sest kotis oli kogu pere kallisvara: kaasa arvatud auto võtmed. Õlu maksis 2.80. Lugesin raamatut ja vaatlesin inimesi. Kui poeg tagasi tuli, siis läksin üksi vette. Julgesin, sest selles rannas polnud suuri laineid. Ah jaa, kohtasin eesti noorte seltskonda. Ootasid jahituuri. Üllatasin neid ja soovisin kaunis emakeeles Head sõitu! Olid käinud ka eestlaste korraldatud bussituuril. Erilist vaimustust üles ei näidanud. Autoga on ikka imeliselt hea. 

Kohe, kui lapsed tulid sõitsime ööbimisse. Umbes tund aega sõitu, sest teel  oli ummikuid. Kokapiiga tegi süüa. Liiga head, vuhmerdasin kõhu kõvasti täis. väljas süües on sellest hea, et ports on ports ja ei grammigi rohkem. Õppisime tüdruklapsega. Talle ülesannete lahendamine ei meeldi. Reisipäeviku pidamine ka ei meeldi. Erilisel piigal on eriline mõttemaailm. Õnneks on nüüd kool sobiv Lugesin mitte meeldivaid kodu-uudiseid. Meie vallavanem kutsub Kristina Kallase Näpi kooli vaatama. Loodan, et tuleb ka. 


Äraminek hakkab kuklas tiksuma. Tean, et see ei kordu enam kunagi. Maabranne lõpetas töö st. jäi pensionile ja tuleb siia kliimapagulaseks. Ta on juba aastaid Tenerifel talvitunud. Nüüd proovib mitu kuud kohapeal olla. Julge naine. 

vaatamistest veel tagant järele: laste valikul käisime esmaspäeval ahvide planeedil st. pargis. seal oli teisi karvaseid ja sulelisi. 10 euro eest oli ahve ja papakoisid küll. Kõik olid rahul. Sain musta liivaga ranna vette ka. Hiljem olid ujukad pisikesi msuti terasid täis. Vees käimegi pojaga kahekesi. Teised pole ookeaniga sõbrad välja arvatud poisslapselaps, kes käib surfamas. Nii andunult, et läks juba hommikul vara bussiga. Tema on see, kes läbinud 28 riiki ja kavatseb seda veel ja veel teha. Tööl käib ka. Lihttööl Soomes. Elavad Virtinaga ehk Vanaemaga ehk Ämm 2-ga koos ja töötavad mingis tehases.

Teisipäeval oli meie jaoks varahommikune kauniskoht majaka juures, kitsad mägirajad ja sõit piraatide külla. Enne seda jummala armas kohvik mäe sees, kust ostsin laavakivist käevõru ja kaelakee. y

Piraatide külas oli jama kaelas, sest turistid olid kõik parkimiskohad hõivanud. Lisaks tuli neid veel kolm bussitäit. Ilmselt sakslasi. Püüdsin ikka teiste toel kivisel teel koperdada, aga erilist mõnu sellest ei tundnud. 

Minu element on ikka vesi. Seal muutun kergeks. Linnarannas olid suuuuured lained. Kui tagant üllatusega tuli olin vee all ja põhjas käpuli.

Paus. Koer hakkas haukuma. Äkki ta on nende pensionäridest naabrite äratuskellaks programmeeritud. 

...nojah, olin käpuli ja poeg tiris mind enne uut lainet üles. Ilma-aegu. Kena rannavalvur oleks ehk ka tulnud, aga kuidas sa jätad ema vedelema. Olin lainetest meeldivalt väsinud ja kui tahtsin jalgu loputada, siis vajutasin kogemata dušši nupule. Dušš oli hea küll, aga minul juba kleit seljas. Aga ma naersin. Nii palju pole ma veel enda üle siinviibitud ajal naerda saanud. Õhtul ei pidanud isegi kleiti pessu panema :)))

Lubasin endale, et koju jõudes koostan korraliku päeviku. Linnade ja kohtade nimedega ja puha. Piltidega. Praegu tekitan siia mõned, et oleks huvitavam

Enne sundpesu



vähemalt see ahv ei hüppa ja ei kuule halba
Kuna eile magasin koosoleku maha, siis ma ei tea, mis täna toimuma hakkab. Praegu ei toimu midagi.

4 kommentaari:

HelveL ütles ...

Jaa, tee päevik kindlasti! Ma püüan ikka Londoni päevikut ka edasi teha, kuid kussasaad!, uued üritused tulevad muudkui peale, lihtsalt ei jõua kirjutamisega sammu pidada.

Bianka ütles ...

Mina loen su muljeid ka suure huviga, sest endal varsti ees reis samale saarele.

Emmeliina ütles ...

Helve, päeviku tegemisel on veel see mõte, et Maabranne veedab nüüdsest viis talvekuud Tenerifel ja kui ma oma otsustes niikaugele saan (suur korter maha müüa, töölt ära tulla), siis võin mingi aja koos temaga saarel veeta.

Bianka, need rohkem perereisi nägu, aga tore, et loed. Ise võtsin öökpiraamtuks Minu Tenerife ja kui mõned kohad vahele jätte, siis abiks ikka.

HelveL ütles ...

Väga hea mõte sul talvituda Tenerifel, kasvõi osake talvest. Usinat otsuste täideviimist soovin. Aga mulle iseenesest meeldib reisikirjeldusi lugeda ja seega ootan ka su päevikut.
Mulle endale pakub praegu huvi London ja Inglismaa, seepärast PÜÜAN põhjalikumat kirjeldust teha oma reisist.