kolmapäev, 16. juuni 2021

Kunstizaalides



 Ruttu-ruttu tuleks möödunud nädal kirja saada muidu jääbki (nagu sageli).

Kõigepealt reedene Flo Kasearu näituse avamine.  Kollaažisari suurnäitusest "Elust välja lõigatud" Tallinna kunstihoones nagu nentis Virumaa Teataja. 

Alguses olin pettunud. Mõtlesin, et lubatud trepiväljak Pikal tänaval on tõeliselt korda saanud. Minu jaoks ei olnud. Kümnete  autode müra summutas asjaosaliste jutu ja segas. Sellele vaatamata tekkis väike vestlusring, kus arvamused ei ühtinud. Selgust lisas Flo ema Margo Orupõld, kes töötab naiste varjupaigas. Lähisuhtevägivalda olevat uuringute järgi kogenud iga kolmas eesti  naine. Mina ka ja jäängi selle süütundega elama. Et mis läks valesti. 

Nüüd pildid koos sõnumiga, mis räägivad rohkem, kui minu mannetud sõnad:

.


...

...
....
...

...


...

...

...


...


....

Loodan, et meeste käitumismalle iseloomustavad sildid paistavad välja. Ilma nendeta ei saa midagi aru.

Järgmisel päeval läksin tagasi, et veelkord vaadata. Nendes hetkedes oli juba veidike vanalinna hõngu. Selle tõid Waldorfkooli muusikud. Istusin ja nautisin. Mõned klõpsud ka:


...

...
ehk vaated kolme kaarde.

Külastasin meie armsat galeriid, kus näitus "perekond" pakkus huvitavaid lahendusi Kahjuks veidi udused, aga rahvast oli ja eriti ei saanud keskenduda.


......

...
...



Lõpetuseks kõige armsam teos, millele komistasin kogemata Athena huvikooli näitusel. Suur tänu  õpetaja Alge. Uskuge, terveks päevaks hea tuju!



Õhtu veetsime rakverebrannega "vallikal" C-jami kuulates ja prantsuse veinikest rüübates. 

3 kommentaari:

Helve ütles ...

Taustateadmiseta ei ütle Flo Kasearu näitus mulle tõesti midagi. Aga kui meenutasin ta varasemaid näitusi, oskasin sõnumit tõlgendada.

päevalill ütles ...

Oo, Urmas üllatab!!! Ja Marianni debüüdi peab ära märkima! Miks mul ei tule meelde galeriisse astuda!

tegelinski ütles ...

Tore, et jagasid, sain osa võtta kohal käimata ;)