kolmapäev, 7. detsember 2016

Rudolf, sa punanina!

Vale jalaliigutuse tõttu leidsin ennast hämarast saalist välja hiilides käpuli maas, labajalga läbis terav valu. Puhkpilliorkester mängis Rudolf punanina, saalitäis rõõmsaid kuulajaid plaksutas. Kurb, aga pidulik nagu vanasti öeldi. Mulle. Ilmselt oli põranda langusel tobe aste, mille olemasolu ei osanud arvata. Vedasin ennast garderoobi ja jõudsin viimasel hetkel viimasele bussile. Alles siis sain aru, et midagi on ikka väga valesti. Pahkluuga. Aga ega ma uskunud. 30 kilomeetrisel teekonnal vilises kõrvus nii Milleri Moonlight Serenade ja Birdland. Isegi Valgre "Sa ütled mulle päikene" ei jätnud keerlemist. Kõige rohkem aga ikka see Rudolf.

See mis kodus saapast välja tuli oli 2X suurem jalg. Toitsin teda terve öö külmunud brokoli, riivitud kõrvitsa jm. sügavkülmahõrgutistega lootes, et hommikuks on suurus XXXL taandunud tavalissse mõõtu, aga tegemist oli lolli lootusega.
MajaBranne - autojuhtbranne  toppis mind vägisi autosse, suured sussid lohisesid lumes - pean ütlema, et tegu oli väga valusa ettevõtmisega. EMO-s läks lõbusamaks kui saime teada, et toolil istuvad kliendid on juba kolm tundi oodanud. NOMAEITEA, kas see ikka on parim viis laupäeva veeta. Püüdsin seda nii haiglas töötavale ja kohale rutanud teisele brannele ja autojuhtbrannele selges eesti keeles edastada, aga nad olid halastamatud. Selgus saabus pärast röntgenit: kips ja kargud kaheks nädalaks. Äh, siis olin juba nii ära valutanud, et mul oli sügavalt ükskõik.

Nüüd on mul kodus salong. Peale majabranne purjetas esimesel päeval kohale Päevalill, kott head-paremat täis. Veetsime mõnusa pühapäeva pealelõuna. Esmaspäeva õhtul ilmus perekond 2. Mariann (7) kallistas mind kõvasti Tundsin lausa füüsiliselt kuidas ta kaunis peakeses võttis väljaütlemist mõte:
- Kui vana sa vanaema oled? (27. novembril küsis ta sedasama sünnipäevalaulu lauldes) Ütlesin, et nüüd juba 61.
-A väike vanaema? (minu ema)? Ütlesin, et 89.
- Kui ta 100 saab, siis ta on vist väga vana? Nojah, seda küll. (esimeses klassis õpitu pole mööda külge maha jooksnud)
-Aga sina oled veel noor, sa ei pea veel jalutuskepiga käima???
(ei pea, ma olen nii noor, et käin karkudega)

Kokkuvõttes mulle isegi meeldib. Minust on viie päeva jooksul saanud Kanal 11 jõulufilmide ekspert. Pluss muud toredad uudised. Nagu tänane Riigikogu infotund.
Kohe kohe hakkan "Võlusoolestikku" lugema. Variante on veel. Küll nende tõsiste teemadega jõuab...
Kunagi...

Salong on endiselt avalik.




4 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Kahju, et nii hullusti läks, aga alati saab ennast lohutada sõnadega, et hea, et niigi läks. See 2 nädalat möödub kiiresti ja jõuludeks oled jälle rivis tagasi. Praegu ilmselt ongi hea aega pisut maha võtta. Kui su järgmist postitust lugeda, siis oled väga palju kõike jõudnud.
Head paranemist.

Emmeliina ütles ...

aitäh, ärevil neiu! eks ma otsin tagasivaadetest rõõmu

tegelinski ütles ...

Kiiret paranemist!

Emmeliina ütles ...

Aitäh, tegelinski - ikka pisitasa, ikka pisitasa....