laupäev, 25. august 2012

Graniidist villast ja suurest ja väiksest inimesest


Laitse lossi valvur - niisuguse nime pani Tauno Kangro graniidist kujule, mis ühendab tema tulemisi sellesse paika. 
Et rajada lossi tallidesse ja aeda endale sobiv ja teelistele avatud Laitse Graniitvilla.
Olen skulptuurikauge ja skandaalikauge inimene.
Amandus Adamson ja veel üht teist meenuvad. Minu jaoks on suured kujud lihtsalt liiga suured. Ma rohkem silmade kõrguselt vaataja. pisikesi oli ka. Kividele istutatud suurte koopiaid. Põnev.

Maja sisemus oli samuti suur ja mõjuv. Nagu selle omanik ja kujundaja. 
 Kes pole käinud, minge kindlasti. Ainult 35 km. Tallinnast. Ja varuge aega, sest on mida vaadata. Nii seintel kui igal pool.



Ma ei teinud palju pilte, sest õppinud fotograafid teevad neid minust paremini. Mina olin vaatleja.



Personal teenindas meid vaatamata sellele, et pulmad tulekul. Jõime kohvi ja mõtted kiirustasid juba 
edasi järgmisse paika. 


Kommentaare ei ole: