teisipäev, 4. juuli 2023

Ja ma ei saa aru miks ta täna ei saja?


siis me veel ei teadnud, mis juhtuma hakkab. 





Öelgu nad kõik, mis ütevad või ütlesid, aga ei olnud tore. Loomulikult ilma vastu ei saa, aga kui valmistad ennast ja armsaid ette toredaks pühapäevaks, aga kaela saad kogu kauaoodatud vihma, välgunooli ja kõumürinat ning armsa lapselapse palve: vanaema, nii külm on, lähme ära! Nii me läksimegi jättes lapse isa ja onu uut vihmahoogu ootama. Poeg 2 on tõeline veteran: 1990-ndast st. 10 aastaselt tantsinud kõik tantsud ja hiljem laulnud kõik laulud. Nüüd naudib.

Korteris  väänasime mõlem alukad kuivama ja õnneks oli tütarlapse riidekohver autosse tassimata jäänud. Ning juba ta magaski, kaks kassi valvamas. Kes olen mina, et anda lapse emale külmetanud ja haige lapse. Isa küll poputas teda mitu korda kakaoga, aga olud läksid üha ekstreemsemaks. Uskuge, meil olid korralikud pikad keebid, aga minu maani kleit oli vööni märg. Hiljem, telekast üle vaadates ei tundunud üldse nii hull. Ausalt. Ema mul kiitis nii väga, küll laule ja eriti meeldisid talle vahepalad ning noorte omalooming.

Ei olnud tore, sest mudilane - teine tüdruklaps tilkus oma debüüdi kaare all ära ja kohtumata meil jäigi. Olin veel teinud talle pisikese pakikese ees ootava sünnipäeva puhul. 

Viimsi bussis üks ütlemata sõnakas tilkuv mudilane: Ja kui mul laps sünnib, siis ma talle räägin milline oli minu esimene laulupidu. See oli nii armas!

Tore oli see, et jõudsime peaaegu rongkäigu alguseks Laulupeo peatusse ja tundsime marssijatest rõõmu. Sai hõigata ka. Kodukoolile ja Väikese Maarja mudilasele, kes meid vist küll ei märganud, sest oli teisel pool. 

Tore oli see, et laupäeval käisin imelisel kontserdil Peda Kooli aulas, kus musitseerisid Läti, Soome ja Eesti muusikakoolide noored. Nii sain rahus ära kuulata Rasmus Puuri Tuulise Eleegia, mis laulupeol esmaettekanne ja palju muud kaunist muusikat.







Aga laulud ja muusika ei kao kuhugile. Ja tore, kui see vihm ja äike kedagi rõõmustasid. Mina see ei olnud.

Piiga ema tehtud kaunis käsitöö, mis enamus aega keebi all peidus. 

Kui ikka tervist antakse, siis kahe aasta pärast jälle.



5 kommentaari:

kertu ütles ...

Tähendab, sa oled taas kord üdini stiilne. Kohe kadedaks teeb.
KUi sa noor olid, siis vist stilisti elukutset, kui sellist, veel polnud, aga sa oleksid võinud sellele mõelda.

tegelinski ütles ...

Aga meelde see jääb!
Õnneks lähikondsetelt pole kuulnud ka, et keegi haigeks oleks jäänud,
teleka ees seda paduvihma vaadata oli küll pisut hirmutav.

Emmeliina ütles ...

toimub mingi anomaalia :)

Oh Kertu, no kes see räägib siin kadedusest. vaata enda tehtud vapustavaid fotosid ja detaile. See juba on midagi! Aga aitäh ikkagi!

Tegelinski, tõesti jääb meelde! Imelised laulud...
Nüüd otsin uusi sündmusi, muidu jään nendesse nii kinni.

Bianka ütles ...

Oled tubli, et sellise ilmaga lauluväljakul vastu pidasid. Kohutav uputus, mida mina vaatasin telekast. Kuidas need kaugelt tulnud laululapsed küll läbimärjana koju said või kas nad haigeks ei jäänud, ei taha kohe mõeldagi.

Emmeliina ütles ...

Bianka, eks meil olid Rasmusega suured ootused-lootused, Võtsime külmakotis kaasa suupisteid ja valmistusime koos Manniga pikaks pikaks päevaks. Inimene mõtleb, Jumal juhib.