reede, 30. juuni 2023

Hakkab juhtuma!



 Eile käisin esimest korda rannas. Edasi-tagasi ainult 3000 sammu. Mul pisikesed sammud ka :)

Kaunis vaade ja üldse oli mõnus. Pluss minu lemmikud kivid. 





Aga...ei mingit lootust veel, vähemalt mulle.



Kohtasin seal kena prouat (tema klõpsas pildi ka), kes kantseldas oa "pioneerilaagrit" ehk viit prootonit. Nii kaheksa-üheksa aastaseid. Mind valdasid vastakad tunded. Oli nagu igatsus ja samas olin  ilma kohustuste-vastutuseta.  Ikka hea, et kassid ei uju :)

Branne jättis mind üksi ja kulges oma radadele. Sellele vaatamata otsustasin julguseraasud kokku korjata ja oma sõnu süües LINNA minna. Mis selles siis erilist, arvate. No ikka see transport ja kaevikud.

Nimelt toimus Jaani kirikus kell 21.00 VHK keelpilliorkestri kontsert. No ei saa ma ilma Rasmus Puurita. Siis juhtus kõik nii kiiresti. Istusin mere poole ja minu kõrvale sättis ennast Proua (sõna otseses mõttes) Tundsin hingesugulust, sest paratamatult kuulsin tema telefonivestlust: no ja kindlasti lõhkus kass selle ilusa vaasi jne. Sain küsimatagi vastuse kuhu kadus suur kristallvaas, mille noortele soolaleivaks kinkisime.Muidugi võib ta olla kuskil kapipõhjas (ma ei ole uudisimulik kui just ei pea) Julgesin küsida, et kas Jaani kiriku juurde mingi ühistranspordiga ka saab, no et lähemale. Muidugi, tulge aga minuga koos. Sips Poskas bussist maha ja kõps trammiga 3 Vabaduse väljakule. No mida hing veel tahta. 

Loomulikult jõudsin tunnikese varem. Ja mida ma näen! Minu lemmikkoht, kunagine Viiralti kohvik ikka samas olekus kui Vabariigi aastapäeval st. tühi ja katkise aknaga. Kurb.

Läksin siis ja laskisn Chopini pingil endale natuke muusikat mängida ja istusin Heino Elleri juurde. Tuvid olid Elleri täis kakanud. Häbematud, pole neil kultuurist aimu.

Kirikus sain kultuuri nii et küll. Rasmus Puur oli kokku pannud kava laulupidudest ärkamisajast alates tutvustades heliloojaid ja nende laulupeoloomingut. Loomulikult Elleri "Kodumaine viis" nende hulgas. Sellest pea pooleteisest tunnist sobiks koolidele õppevideo teha. Kirik oli rahvast täis ja üldse...väga pidulik oli. Need noored oskavad südameid võita.


Ja kohustuslik klõps "mina olin siin"

.

Kella üheteistkümne  ajal üksinda linnas ja hiljem tagasi minna oli paras närvide proov. Tulin toime!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hea meel sinu üle

tegelinski ütles ...

Aga nüüd ma olen küll kade!
Mitte sellepärast, et sa nii hea välja näed, sellega on kerge leppida ;) ... aga et sa nii hea kontserdi leida oskasid!
Mul kibeleb juba ammu üks tühi koht hinges, mis kirikukontsertiga täitmist ootab.

Emmeliina ütles ...

Anonüümne-ära ole anonüümne :)

tegelinski-kontserdi söötis mulle ette Laulupidu. Täna loodan jõuda Ülikooli aulasse külalisorkestrite kontserdile. Tasuta
Enne seda, kui ilm lubab peaks nautima rahvamuusikat Vabaduse väljakul. Ainult üks viga kõige selle juures - kõike pean tegema üksinda, sest P 2 ja Mariann soovivad minna loomulikult mereväe laevu vaatama Lennusadamasse. Eriti Mariann.

Tänan komplimendi eest. Varem oli selle "väljanägemismängu hobiga" kergem tegeleda kui nüüd - raskekaallasena :D

Minia ütles ...

Kristallvaas on ausõna kapis alles ja tuleb aeg-ajalt väljagi, kui julgen koju kassidele söömiseks lilli tuua! See on ainus vaas, mida kassid ümber ei aja!