reede, 9. juuli 2021

Lihtsalt

 Nad võiksid juba nüüd küll magada, aga looda sa seda. Tänu vist enda (keegi ei usu, vahel ma ise ka mitte) rangetele nõudmistele, mis on seotud tugevalt omakasupüüdlikest eesmärkidest (oh, kui magavad, siis võin endale ühe lõõgastava joogikese lubada) ei hakka uni kellelegi kolmele külge. Kurb, et ka unejutu lugemist võetakse vastu pigem "leige viisakus" kui "räägi räägi, küll me kuulame". 

Kasvavad, kõik kolm. Tänavuselt ilma vihmata. Olen õnnelik. Lähen ja korjan telefonid kokku. Homme on ka päev!

4 kommentaari:

kertu ütles ...

Sama siin. Palav vist. Uni ei sobi sellega kokku.
Ma ei saa aru, kuidas jaksavad vändata.

tegelinski ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
tegelinski ütles ...

Eheheee.... meil oli ka viimane kord õhtujutt pigem kohustuslik ;) See on, kui lapsukesi palju, siis on lõbusam pigem seltsielu elada. Aga mina ikka oma "Hulkur Rasmusega"....
Ps... Mõni viga lihtsalt nõuab kustutamist... no mis õhtujuht see hulkur Rasmus nüüd siis ikka on ;)

Emmeliina ütles ...

Hulkur Rasmus ja Paradiisi Oskar on maailma parimad!

Täna meil veini (ptüi) vilmiõhtu. Tulime Võsult viimase bussiga, nüüd ootab kõik see mees Titanicut. Kui rannas olid nagu uimerdavad porilased, siis koju saades elavdusid märgatavalt.
Piiga nõudis sauna, ma lülitasin selle peale õhksoojuspumba konditsioneeri sisse.