kolmapäev, 14. juuli 2021

Lastevahetus

mitme päeva kirjeldus. 

Laupäevane Võsu muusikapäev oli päris meeleolukas. Ma ei teadnud, et Marten Kuningas koos Robert Linnaga kuulatava kontserdi annavad. Tegelikult ei teadnud Marten Kuningast midagi. Nad sobisid sadamasse nagu valatud. Anett oli lihtsalt väga hea. Kahjuks jäi Villu Veski viimasele bussile jalgu (21.30 Rakverre)

Kui neljapäevast sain neid kolmekaupa laenata, siis pühapäeval viidi kaks nooremat ära ja üks 12-ne pealinlane A tuli asemele. Nüüd on (oli) mul tõeline segasumma suvila - nii nagu suve ette kujutan: seljakotid ja jalanõud pidevalt rannaliivased, pesumasin vüllab kogu aeg, keegi otsib midagi, keegi otsib kedagi, keegi sööb midagi, keegi saeb teise närvidel...

Esmaspäeval  raputasin 12-sed nutimaailmast välja, toppisin bussi ja sõit läheb Käsmu või Võsule - otsustagu ise teepeal olles. 

Eks see veidi minu pingeid tõsta, sest pealinnapoiss pole bussidega liikleja. Loodan, et teine on toeks ja abiks. Aga kui ei proovi, siis teada ei saa. 

Kolmveerand kümnene ja äsja kaheksane läksid issi valvsa silma alla. Muidu oleks liiga palju saanud, nii neile, kui mulle.


12-nesed nimetavad endid "täismeelisteks". Sõnast "teismeline". Niisiis kupatasin esmaspä hommikul 2 poissi valvele, bussidele ning Käsmu. Mmm neile meeldis! Tõmbasid ennast meres tühjaks (hüpped ja puha), siis burksid kogukonnapoes, suure kivi ronimine ning Meremuuseum. Ega ma ei jäta programmi tühjaks. J-l oli folgist rohkem mälestusi üles kaevata, aga see ei seganud. 

Täna on neil neljas öö minu katuse all. Olen õnnelik! Homme ilmselt veel avastama, nii ennast, kui maailma.

Aa, väike vahva vahejuhtum kogukonnapoes. Tutvustasin A-d üle viie aasta: see on Eva Mia vanaema. A käis viis aastat Eva Miaga ja minuga ühes lasteaiarühmas. Millegipärast muutusid poisid poisteks ja pidin neid veidi korrale kutsuma. Ütlesin: Kuulge, tegemist ikka minu ülemusega ja kooli direktoriga. ???? Aga sa ju ütlesid, et see on Eva Mia vanaema. Teemasse: vanaema ei tohi olla kooli direktor.


6 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Ühe nõrga koha pean veel lisama - see on bussile minek, täpsemalt bussile jõudmine. Kuna lapsi sõidutatakse autodega, siis pole neil aimu, et bussile peab jõudma õigeks ajaks. Hakkan juba varahommikust saati närveldama ja vaatama, et ikka kõik asjad saaksid kaasa: sõidukaart, veepudel, rätik, ujukad, telefon. Tavaliselt tõuseb mul vererõhk ja bussis hakkab halb. Kõige rohkem ajab närvi püsti see kui kodus ei sööda ja kohale saades on esimene küsimus: millal sööma läheme.

tegelinski ütles ...

Imetlusväärne vanaema!
Mul on viimasel ajal iseendagagi raske hakkama saada ;)

Mann ütles ...

Nii vahva lugemine! Elasin kõik emotsioonid läbi. Nädal aega suvelaagrit ligi 30 kraadise soojaga võttis meid päris võhmale. Aga ma olin ikka õnnelik!
Totedat vanaema olemise aega!

Emmeliina ütles ...

Aitäh jälgimast! Oh, suurtega pole suurt jama - mäletan aegu, kui oma lapsed väiksed olid ja Võsu poes polnud isegi saia, vorstist rääkimata.

Bianka ütles ...

Oled super-vanaema! Käisin laupäeval lastega Võsu rannas ja see oli ikka tõeline eneseületus. Nemad ei taha veel veest välja tulla, kui mul juba küll saab. Ja kui siis suure vaidlemise peale ära sai tuldud, siis tuli väga varsti uuesti minna. Kuna vesi läks aeglaselt sügavaks, siis oli see pikk edasi-tagasi kõndimine mu valusatele liigestele paras katsumus. Pealegi tekkis alailma mingi tüli või vaidlus, ja katsu siis neid maha rahustada. Kardan, et see vanaema-heategu jääb mul sel suvel viimaseks. Eks paista, mis järgmisel suvel saab. Preilid nii suured juba, et ei tahagi ehk minuga enam aega veeta.

Emmeliina ütles ...

Oh Bianka, tänan, sul ju tüdrukud :), nendel ongi rohkem probleeme. Võsul meres kõndimine võtab tõeliselt võhmale, mul ema ei saa üldse aru, miks ma puhkamise päeva õhtul puhkamisest väsinud olen. Sellepärast käisingi poistega Käsmus - muuli trepilt vette ja välja ei tohtinud tulle anna kui buss minema hakkas. :D