reede, 28. juuli 2017

Juuli lippab jooksujalu!

On suur vahe, kas postitada üks tuulise ja külma ilma postitus või südasuvise unistusilma meeleolu.
Täna on meil suvesoe. Juba nädal vast.

 Eelmisel nädalal lugesin raamatuid. Kõlab veidralt. Minu möödunud aasta (septembrist juunini) lugemisvara moodustasid kooli ja erivajadustega laste teemad. Rohkem ei mahtunud. Ainult lemmikfilmid.
Nüüd haarasin kogust Alavainu 50-50 ja Mart Laari Eesti vanad armastuslood. Rahul mõlemaga. Ainult et...armastuslugude tegelased ei jää enam meelde. Et kes kellega, kus ja kui kaua. Panen selle arvuti süüks. Alati saab kiirelt kõike kontrollida. Kurb.

Sain just hoo sisse kui tuli ümber lülituda noorele generatsioonile. Nädal võitlusi. Kus vastaseks arvutimängud. Alla jäin. No kui Alavainut tsiteerida, siis 50:50.
Tunnen jõuetuse tunnet kui kaheksane loob endale virtuaalmaailma ja ei tule sealt kuidagi välja. Minu küsimustele kooli ja muu õppetöö kohta vastab nii: sa küsid täpselt samu asju, mida mu ema ja millele ma vastata ei oska. Emakeel areneb kohati ingliskeelseks ja õnneks ei saa ma mitte midagi aru. Siiski mahuvad teise 50 hulka jalgrattasõidud, looduse uurimine ja pildistamine, raamatukogus ja mänguväljakul käimine.

Eilsest tekitati minu juurde kooslus:
üks ema, vanaema, vanavanaema ehk 90 aastane Puruvana
üks ema, vanaema, ristiema ehk mina, Emmeliina
üks isa, poeg, lapselaps, tädipoeg ehk Poeg 3
üks kaheksane lapselaps, ristilaps, onupoeg A
üks kaheksane laps, lapselaps, lapselapselaps JR
üks kohekohe kuuene, laps, lapselaps, lapselapselaps LR

Täna taandus mugavamasse vaikusse Puruvana ja Viljanid Folgile esinema Poeg 3

Mulle jäid kodusolemise rõõmud kolme põnniga.


Pildid (A erakogu)
Eriti tundmatu objekt
Eriti must kass naabri rõdul

19.45 Viaduktil
19.50 anti roheline tuli
19.53 Tuleb!
...
Läheb..
Ristiema ja jänesed
Eriti äge jänes
Eriti valge jänes
Eriti õudne raamat
Eriti eriline lill
Eriti sõbralik koer
Eriti eksootiline koduloom

Kommentaare ei ole: