kolmapäev, 22. juuni 2011

Esimene suvepäev

Pildil esimene suvehommik,vihm, Peter Rudaši vitraaž ja minu kambri aken.

Ilusat suve algust omadele, sugulastele, sõpradele ja kõigile veebipäevikusse piilujatele.

No ma ei tea, aga nostalgiaga on praegu sedasi, et puhusin tolmu ühelt iidvanalt vihikult.
Natike paneb muigama, aga naer iseenda üle on vast küpsuse tunnus.

Mis pidi 17 aastasel arus olema, et mõtles nagu põllumees.

Vihma

On taevas nii palju

Et ülegi jääb

Maakera

Pragune kalju

Tal vastu sirutab käed

Joobudes

Piiskadest neelab

Suutäisi mehiseid

Muutudes

Üleni vihmaks

Halli tekiga katab end

Päike

Pilvisse kadund

Tal puhkus vajalik on

Nukraid

Viise mu laual

Mängib magnetofon

Kadestan

Tihti ma vihma

Suvel kevadel sügisel

Keha

Pilvisse heita ihkan

Kasta üleni tilkuvaks end

1973, juuni


Nüüd aina päikest ja päikest, et vanad kondid sooja saaks


4 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Ilusat suve algust.Meil vaheldumisi vihm ja päike.

Emmeliina ütles ...

aitäh, meil siin niisamuti

Bianka ütles ...

Kas ma saan õigesti aru, et see on sinu enda luuletus? Nooruse kõrgelennulisust on tunda küll...

Emmeliina ütles ...

ikka oma, seda ma siin muigangi...