teisipäev, 3. mai 2011

Ai tõunt spiik ingliš!



Mõista mõista, mis maa see on, kus igale vastutulijale naeratatakse, lapsega juttu tehakse ja lihtsalt rõõmsad ollakse?

Vähemalt külaelu käib nii , et isegi aknapesijad poisid tervitavad sind, rääkimata tädikestest.

Olen kohanud kolme hobust, koplitäit lehmi, kaht faasanit, keda kahjuks ei õnnestunud pildistada ja viit kana, keda käime igal hommikul söötmas.

Olen näinud lendamas pistrikut, ja Robinit, lugematult metstuvisid, pääsukesi ja varblaseid.

Olen saatnud heade soovidega teele ühe lepatriinu ja vestelnud süsimusta kassiga, kes peesitas kirikumüüril ja jahtis linde.

Olen teinud palju muudki, aga midagi peab ka saladuseks jääma.

(pildil küla kõige uhkem hoone)

5 kommentaari:

Helve ütles ...

kas on see ühepereelemu? st villa?

helle ütles ...

Oi kui vahva! Õnnelik naine!
Ela, ole, naudi elu!

Emmeliina ütles ...

Helve, see on vana mõis, aga näinud olen selle ümber ainult aednikku.

Helle, täpselt seda ma teha proovin!

tegelinski ütles ...

oh kui lahe :)

Emmeliina ütles ...

tore, tegelinski, sind siin vaatamas kohata